კოდი: CSOKAB001
მოქმედების ვადა: 28/10/2019 - 12/11/2019
ადგილმდებარეობა: კაბალი
პროგრამა:პოზიცია: კლიენტთა მომსახურების ოფიცერი

კლიენტთა მომსახურების ოფიცერი

  • უზრუნველყოფს კლიენტთა მაღალი ხარისხით მომსახურებას, საბანკო ოპერაციების განხორციელებას, არასაკრედიტო და საკრედიტო საბანკო პროდუქტების შეთავაზებას და დეტალური ინფორმაციის მიწოდებას;
  • უზრუნველყოფს არასაკრედიტო და საკრედიტო საბანკო პროდუქტების გაყიდვას, კლიენტების რაოდენობის და პორტფელის ზრდას გეგმის შესაბამისად; ასევე ასრულებს ჯვარედინ გაყიდვებს;
  • აწვდის არსებულ და პოტენციურ მომხმარებლებს ინფორმაციას პროდუქტებისა და მომსახურების შესახებ. იღებს და პასუხობს კლიენტთა კითხვებს ანგარიშების, გადარიცხვების, მომსახურების ტარიფების შესახებ;
  • ასრულებს ანგარიშების/დეპოზიტების/სესხის/ბარათების გახსნა/გაცემა და დახურვასთან დაკავშირებულ ოპერაციებს, ასახავს კლიენტის პერსონალურ და სხვა ტიპის ინფორმაციას საბანკო სისტემაში არსებული პოლიტიკისა და პროცედურის მიხედვით.
  • ახორციელებს სალარო ოპერაციების პროგრამულ რეგისტრაციას; ახდენს ნაღდი ფულისა და სხვა ფასეულობების მიღება-გაცემას მხოლოდ შესაბამისი წესით, ახდენს ბანკნოტებისა და მონეტების ნამდვილობისა და გადასახდელად ვარგისიანობის განსაზღვრას,
  • მონაწილეობს ახალი თანამშრომლის მომზადებაში, აკონტროლებს მის მიერ შესრულებულ ყველა ოპერაციას და ახდენს შეფასებას;
  • ცვლის თანამშრომლებს სხვა სერვის ცენტრებში;პოზიცია მოითხოვს მივლინებას.
  • ასრულებს პოზიციასთან დაკავშირებულ სხვა ყველა ფუნქცია-მოვალეობებს;
  • პოზიცია მოითხოვს მივლინებას.
  • უმაღლესი განათლება
  • სასურველია 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება საბანკო სექტორში კლიენტთა მომსახურების მიმართულებით;
  • ქართული და რუსული ენების ცონდა, ინგლისური ენის ცოდნა სასურველია;
  • საოფისე პროგრამების MS Office (MS Word, MS Excel, MS Outlook) კარგი ცოდნა.

შესარჩევ სიაში მოხვედრილ კანდიდატებთან, ჩატარდება გასაუბრება (competency based interview).

გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ გარკვეულ თანამდებობაზე გამოყენებული იქნება სხვადასხვა შესარჩევი ტექნიკა, როგორიც არის: ტესტირება, პრეზენტაციის მომზადება და ჩატარება, როლური თამაში, ქეისი განხილვა და ა.შ.